You are here

Vrijheid in managementdiensten

Welkom. Leuk dat u op het punt staat onze nieuwsbrief van mei 2020 te lezen. We willen u op deze wijze kennis laten maken met de mogelijkheden van onze diensten van Managed Services. Wij bieden de mogelijkheid voor het leveren, beheren en onderhouden van uw ICT omgeving. Totale ontzorging voor een vast bedrag per maand zodat u bezig kunt zijn met het optimaliseren en verbeteren van uw eigen bedrijfsprocessen.

......lees meer over ICT Partners

Eén loket voor ICT en telecombeheer!

Regelmatig krijgen we de vraag of we gehele werkplek kunnen faciliteren. Dit was voor ons het uitgangspunt om op het gebied van connectiviteit een strategische samenwerking aan te gaan met onze partner Decom.

.....lees meer over DECOM

 

Telecom en ICT bij één loket

 

Veilig thuis werken met GoWORK 

Mogelijk dat u nu al geruime tijd thuis werkt. Maar is dat altijd wel veilig? Worden de werkplekken thuis wel voorzien van de laatste updates en is de virusscanner wel up to date? Is Microsoft Office 365 omgeving op een veilige manier beschikbaar gemaakt voor u? Wilt u er meer over weten, of bent u op zoek naar gerichte antwoorden, neem dan contact op met uw ICT-partner!

 

GoWORK info

 

Strippenkaart bij ziekte, uitval en continuïteit verstoringen 

Verschillende klanten hebben ICT-Partners door “de wereldwijde gang van zaken (covid-19)” gevraagd om ondersteuning in het beheer van de ICT-omgeving. Een partij die klaar staat bij complexere problemen en extra ondersteuning. Een partij die extra zekerheid biedt in continuering van kritische bedrijfsprocessen bij het wegvallen van de huidige IT beheerder door bijvoorbeeld verlof of ziekte.

De strippenkaart van ICT Partners is de oplossing!

U beschikt altijd over de mogelijkheid om extra capaciteit op te roepen. Snel en op maat. In combinatie met het Managed Services Response contract bent u verzekerd van een snelle oplossing.

 

....info

 

De ICT-hulplijn direct gelanceerd

Op twaalf maart werd bij ICT-Partners besloten de richtlijnen van de RIVM te hanteren: iedereen zoveel mogelijk thuis werken. Normaliter een enorme impact op de bedrijfsvoering. Ook voor Managed Services. Echter ICT-Partners was al volledig ingericht om 24 x 7 u van dienst te zijn (vanuit huis of vanaf een andere locatie). Natuurlijk had thuiswerken wel impact: het aantal gemelde incidenten in maart verdubbelde ten opzichte van de maand ervoor. De dienst ‘ICT-Hulpvraag’ werd direct beschikbaar gemaakt voor iedereen. Flexibel, snel en goed voor mensen met vragen.

 

......ICT-hulplijn

Over de auteur

Meer informatie?

Wij helpen u graag verder

Met ruim 100 consultants zijn wij dagelijks bezig met het oplossen van complexe vraagstukken rondom werkplek, datacenter en beheer van uw ICT.

Deel dit artikel

Add comment